.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت ایمن سازی گارد جاده ها در مجاورت خط آهن

شمال نیوز: در پی انحراف یکدستگاه خودرو سواری از جاده و سقوط به داخل خط آهن درمنطقه چالی شیرگاه  مدیرکل راه آهن شمال خواستار جهت ایمن سازی و پیش بینی گارد مناسب در جاده قائمشهر- شیرگاه درمجاورت خط آهن  شد

   به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، هفته گذشته یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 در حد فاصل منطقه چالي و مخابرات شهر شيرگاه درحوزه كاري شركت زيگورات در تاریخ بیستم آبان ماه سال جاری از جاده اصلی منحرف و به دليل عدم پيش بيني گارد مناسب خودرو مذکور به داخل خط آهن سقوط كرد.
       
 یوسف گران پاشا در این رابطه، با اشاره به اینکه براساس قوانین ریلی مسائل ایمنی در سیر قطارهای مسافری و باری باید بصورت کامل رعایت شود گفت : در حادثه فوق ، زمانی که خودرو سواری به دليل عدم پيش بيني گارد مناسب به داخل خط آهن منحرف و سقوط كرد با توجه به نزديكي زمان تردد قطار مسافري از محل مذكور این اتفاق می توانست به وقوع حادثه ای ناگوار تبدیل شود که به دلیل حضور بموقع پرسنل راه آهن از وقوع فاجعه برخورد خودرو با قطار و احتمال خروج از خط قطار جلوگيري شد.

 مدیر کل راه آهن شمال افزود : بنا به نظرات کارشناسی این اداره کل نيوجرسي هاي نصب شده در كنار جاده هاي احداثي باید با ضریب بالای ایمنی در زمان برخورد وسائط نقليه جاده اي همراه باشد تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری بعمل آید.

 مهندس گران پاشا خاطر نشان کرد : راه آهن شمال به جهت وظیفه ذاتی خود برای ایمن بودن سیر قطارها مکاتبات لازم را با شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل استان مازندران و ارسال رونوشت این مکاتبات به ستاد حوادث غير مترقبه استانداري مازندران با موضوع ضرورت ايمن بودن محور ریلی قائمشهر- شيرگاه انجام داده است که امیدواریم مسئولین محترم این شرکت هرچه زودتر اقدامات لازم را در این زمینه بعمل آورند.

 مدیر کل راه اهن شمال در پایان خاطر نشان کرد : در محور راه آهن شمال  همه روزه هفت رام قطار مسافری و بالغ بر دهها قطار باری تردد می کند که ایمن بودن مسیر خط آهن با توجه به اینکه بخش اعظمی از آن در مجاورت مناطق مسکونی قرار دارد یکی از دغدغه های اصلی مسئولین این اداره کل می باشد و دراین راستا نیز اقدامات متعددی برای حفظ و ارتقاء ایمنی از اولویت های اجرایی می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.